!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
–озробка уроку англ≥йськоњ мови по тем≥ У≈нергозбереженн¤Ф у 6 клас≥
азач≥нер ќлена —емен≥вна, ћета: ƒидактичнаЧ вчити учн≥в бережливо ставитис¤ до електроенерг≥њ, природних ресурс≥в, рац≥онально використовувати њх у побут≥; повторити правила вживанн¤ артикл≥в перед зл≥чуваними та незл≥чуваними ≥менниками; збагачувати словниковий запас по тем≥ У≈нергозбереженн¤Ф; повторити вживанн¤ у мовленн≥ д≥Їсл≥в наказового способу ¬иховнаЧприщеплювати почутт¤ бережливого ставленн¤ до води, газу, св≥тла –озвивальнаЧ розвивати лог≥чне мисленн¤, ум≥нн¤ анал≥зувати та узагальнювати дан≥ ќбладнанн¤: плакати У≈коном водуФ, У≈коном газФ, У≈коном св≥тлоФ, малюнки ≥з зображенн¤м предмет≥в побуту, ¤к≥ працюють на електроенерг≥њ “ип урокуЧ комб≥нований ’≥д уроку ≤. ќрган≥зац≥йний момент ≤≤. јктуал≥зац≥¤ опорних знань, ум≥нь, навичок ѕерев≥рка домашнього завданн¤ Teacher
≤≤≤. ћотивац≥¤ уроку Teacher The electrical energy got into all branches of human life: to industry, transport, agriculture and family life. It makes person free of hard work, makes personТs life easier. The recourses of energy are: mineral recourses, sunrays, wind, and underground warmth. IV. ѕов≥домленн¤ теми урокуЧУ≈нергозбереженн¤Ф V. ѕо¤сненн¤ нового матер≥алу Pupil 1 The main part of energy is produced by electro stations, which pollute water. They change the climate and make peopleТs health worth. The atomic energy is pregnant with consequences. The renewed kinds of energy propose more clean energy, but their value is too high for them to influence greatly right now. Pupil 2 Electrical energy, water, gas, like any goods, has their value. And now meters are made everywhere. ThatТs why noneconomical usage of these recourses will reflect on family budget. Pupil 3 We can economize more if we change peopleТs habitsЧto switch off the light, to choose more effective appliances, to use a bus instead of a car. Pupil 4 The architectors project houses which help to economize energy; the engineers work out more effective industrial processes, the companies ask special managers to study the control of usage the energy, and city planning makes the improving of city environment and economical usage of energy in transport. Pupil 5 There are many ways of shortening the energy in family life. They may be: the warming of the house without using additional energy. Pupil 6 The second usage of materials also helps to shorten the using the energy. The remaking of plasstmass, metal and glass pans is intensive energetically. So the high level of additional usage and recirculation economize the first energy. ¬веденн¤ лексики по тем≥ У≈нергозбереженн¤Ф GasЧгаз (демонструЇтьс¤ малюнок ≥з зображенн¤м газовоњ плити, на ¤к≥й стоњть чайник на вогн≥) Water (демонструЇтьс¤ малюнок ≥з зображенн¤м крана з водою) LightЧсв≥тло (демонструЇтьс¤ малюнок ≥з зображенн¤м лампи) EnergyЧенерг≥¤ To economizeЧекономити To limitЧобмежувати (ц≥ слова ввод¤тьс¤ за допомогою перекладу) Teacher
Pupil « незл≥чуваними ≥менниками артикль УaФ не вживаЇтьс¤. Teacher Translate into Ukrainian in a written form: VI. ѕервинне сприйманн¤ та усв≥домленн¤ нового матер≥алу. Teacher «араз ми розд≥лимос¤ на 3 групи. ожна з груп одержуЇ один ≥з плакат≥в У≈коном водуФ, У≈коном газФ, У≈коном св≥тлоФ. «авданн¤ групиЧзапропонувати шл¤хи р≥шенн¤ проблем економ≥њ газу, води, св≥тла, використовуючи в мовленн≥ д≥Їслова наказового способу. Group1ФEconomize waterФ Group 2 УEconomize gasФ Group 3 УEconomize lightФ VII. «акр≥пленн¤ та осмисленн¤ нового матер≥алу Teacher Finish the sentences: VIII. ѕ≥дсумок уроку Teacher ќц≥нюванн¤ в≥дпов≥дей учн≥в ≤’. ƒомашнЇ завданн¤ «апропонуйте своњ шл¤хи збереженн¤ електроенерг≥њ та води у школ≥, використовуючи у мовленн≥ д≥Їслова наказового способу. Ќазад в разделЌа главную |